Febersjuk

Hej,

Är inte på särskilt bra humör. Har feber och fryser/svettas om vart annat. Känner mig helt orklös och kroppen skriker. Skulle egentligen varit i skolan i dag. Hann ta mig ända till Barkarby innan rysningarna blev för jobbiga. Att sitta en hel dag i skolan med feber hade bara gjort saken värre. Det är farsan som har smittat mig. Han kom hem, hostandes, i onsdags. Såklart blev jag smittad. Han verkar gå mot ljusare tider men för mig skulle det kunna svänga över åt vilket håll som helst. Antingen toksjuk och sängliggandes i flera dar (gud förbjude eftersom jag har redovisning på måndag) eller frisk som en nötkärna.

Det här kommer med så dålig timing också. Vem har tid med att bli sjuk? Kunde det inte väntat till efter skolan var slut? Jag vill så gärna göra en bra produkt till presentationen, imponera på klasskamraterna, men jag får mer och mer tidsbrist. Erik fick slänga ihop vår femte podcast själv i dag. Stor eloge till honom.

Men vi ska slänga ihop ett avslutningsprogram på ca 15 minuter samt göra specialavsnittet från Sommar i P1. Båda grejerna ser jag fram emot men för att det ska bli bra behöver jag tid. Och just nu rinner den iväg.

Ja… Snälla låt mig bli frisk. Haj.

Kommentera

